fbpx

Kundeservice

Kundeservice

HVA KAN VI GJØRE FOR DEG?

Vi er spesialister på kundeservice, og tilbyr muligheten til å administrere det for ditt selskap, helt eller delvis. Oppstår det en intens periode er vi alltid tilgjengelige for å avlaste din avdeling.Vi tilbyr en teknisk løsning for å kunne fungere i systemene dine. Alt fra å kunne få tilgang til informasjonen som trengs til å svare på spørsmål på en mest mulig kompetent måte. Sammen finner vi et passende nivå av samarbeid. Uansett hvor baren er lagt, vil Skycall være selvgående og representere ditt selskap på en profesjonell og forbilledlig måte.

LGode kunder er lønnsomt. Som regel er dette også fornøyde kunder som vil være dine beste ambassadører der ute. For dem handler det om å gi verdifull og riktig tilbakemelding til rett tid etter henvendelser. Hos oss bygger vi kunderelasjoner som varer. Hos oss i SkyCall leverer vi kundeservice på telefon, mail, chat og i sosiale medier.

TILBAKEMELDING

Gjennom kontinuerlig måling med våre samarbeidspartnere har vi målt vår CSAT basert på våre besvarte henvendelser i de ulike kanaler og det er et veldig godt syn sett med den verdien vi bidrar til hos våre partnere, men også for vår egen del å være stolte over.

Verdier på 4 er mellom 4.0-4.5, og verdier på 5 er mellom 4.5-5.0

KUNDESERVICETJENESTER

De ulike kundeservicetjenestene som vi tilbyr med kvalitativ gjennomførelse.

Har du et behov for å avlaste ditt eksisterende kundeservice, for eksempel på grunn av endringer i selskapet som vil resultere i høyt trykk fra kunden eller kanskje på grunn av en underbemannet kundeservice? Vi stiller opp uansett hva.

Skal det kanskje sendes ut et nytt nyhetsbrev til alle kunder? Kanskje dere er ute etter å avlaste sekretæren med henvendelser på grunn av en hektisk hverdag? Vi kobler oss gjerne opp mot mailsystemet deres og besvarer de henvendelser etter de retningslinjer satt i samråd med dere.

Ønsker dere å utvide kundeservicetjenesten med en full funksjonabel chat og har behov for noen til å håndtere dette? La oss være med i prosessen fra valg av løsning til implementering og gjennomførelse av kundepleie via Chat.

Får du en del henvendelser via sosiale medier eller ønsker å kombinere våre tjenester med å generere trafikk til deres nettside eller tjenester og andre produkter via sosiale medier kan vi bistå i hele verdileddet.